Monday, November 1, 2010

selamat datang ke blog saya

salam

nama saya juliansutra zulkifli .saya daripada  kuala laumpur ,malaysia .
  saya seorang  pengusahawan internet dan jugak seorang dj (club)dan sound tech. saya seorang yg  peramah dan juga suka menolong meraka memelukan pertolongan dalam  bidang ini .
 tujuan saya menulis blog ini adalah untuk berkonsi segala strategi ,tip's , traning dan peluang perniagaan

 saya dan team saya. berusaha untuk membangunkan ahli-ahli team baru kami  dan jugak mendorong  meraka mencapai kejayaan mengunakan sistem permasaran dan jugak tactic-tactic yang terkini .membolehkan menacapai kejayan didalam bidang ini ...

 terima kasih   kerana kunjungi blog saya dan jangan lupa subscribe ke blog saya .

 

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Total Pageviews